Selidbe firmi

Možemo ponudi efikasnu uslugu selidbe poslovnog prostora i firme po pristupačnim cenama. Nudimo fleksibilno vreme pružanja usluge, kako posao ne bi trpeo. Preseljenje poslovnog prosora može biti veoma stresno, a da se pri tome ne naruši vaše svakodnevno poslovanje. Bez obzira na to da li selite malu kancelariju ili veliki poslovni prostor, Mi smo tu da vam pruži profesionalne usluge selidbe firme

Selidbe poslovnog prostora

Sa dugogodišnjim iskustvom u selidbi poslovnih prostora, možete biti sigurni da je posao u sigurnim rukama. Naše razumevanje i znanje o specifičnostima selidbe poslovnih prostora nam omogućava da pružimo uslugu koja je precizna, efikasna i koja minimizira prekid vašeg poslovanja.

Selili smo male i velike firme, kao i banke. Striktno se pridržavamo dogoverenih rokova. Naša agencija za selidbe je vaš idealan partner za ovaj tip posla.

selidbe poslovnog prostora

Sve vaše stvari su osigurane tokom transporta. 

Naš tim je obučen da prenosi sve vrste poslovne opreme i nameštaja sa najvećom pažnjom. Koristimo pomagala i opremu za nošenje teških i nezgrapnih predmeta, garantujući da sve vaše stvari stignu na novu lokaciju u savršenom stanju.

Naša usluga je transparentna i bez skrivenih troškova, a informativni cenovnik možete pronaći na stranici selidbe cena.

Selili smo klijente u svim poslovnim zgradama kao što su:

Airport City

Belgrade office park
GTC 19 Avenija
Ušće business centar
Sirius Offices
Danube business centar
Navigator
M business centar
I ostali

Kako se razlikuje selidba firme u poslovnoj zgradi i stambenoj zgradi?

Selidba poslovnog prostora u poslovnoj zgradi često podrazumeva veći broj stvari za prenos, kao što su veliki komadi nameštaja, elektronska oprema, dokumentacija i druge stvari koje su specifične za poslovne prostore.

Osim toga, mogu biti prisutna i specifična ograničenja u vezi sa korišćenjem liftova, zato je savet da se selidbe u i iz poslovne zgrade obave vikendom. S druge strane, poslovni prostor u stambenoj zgradi često ima manje stvari za selidbu, ali može doneti druge izazove, kao što su uski hodnici, mali ili nepostojeći liftovi, nepristupačni prilazi za kamion itd.

Za selidbe poslovnog prostora se u 90% slučaja angažuje kamion.

Pokrivamo ceo Beograd i Srbiju, a neke od lokacja su:

Saveti za selidbu kancelarije

Selidba poslovnog prostora je kompleksan proces, ali pravilnim planiranjem i pripremom, ovaj proces može biti mnogo lakši.

Evo nekoliko saveta koje možete primeniti prilikom selidbe vašeg poslovnog prostora:

Planiranje unapred: Pravovremeno planiranje je ključno. Napravite jasan plan sa rokovima za svaku fazu selidbe, uključujući pakovanje, čišćenje, transport, i raspakivanje.

Pakovanje ličnih stvari zaposlenih: Zaposleni bi trebali da spakuju svoje lične stvari, tastature, miševe u kutije za selidbu, i da ih obeleže svojim imenima. Takođe, monitore bi trebalo obeležiti svojim imenom. Ovo će ubrzati proces pakovanja i raspakivanja, i smanjiti mogućnost gubitka ili mešanja stvari.

Prevoz elektronskih uređaja: Savet je da zaposleni ponesu svoje laptopove i punjače.

Prekid rada: Ako je moguće, planirajte selidbu za vikend ili van radnog vremena.

Obaveštenje klijenata: Informišite vaše klijente i poslovne partnere o selidbi i pružite im informacije o novoj lokaciji i kako će to uticati na vaše poslovanje.

Besplatan upit

Online upit
Ukoliko Vam je potrebna pouzdana selidba po odličnim cenama, kontaktirajte nas putem telefona ili mejlom.